 |
 |
 |
 |
Politologia forum
Politologia UAM III rok |
 |
 |
 |
 |
 |
Autor |
Wiadomość |
Karolina
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 135 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:37, 12 Kwi 2008 |
 |
Witam wszystkich,
powoli dobiegamy do końca naszych studiów, przed nami jeszcze sporo egzaminów ale najgorsze mamy chyba juz za sobą. Oprócz męczących egazminów i piasnai pracy jest przed nami coś przyjemnego otóz nasze absolutorium. Samorząd uczelni zajmuje sie przygotowywaniami ale z naszej strony musimy równiez wykazać troszkę zainteresowania i zgłosić nasza grupę do uczestnictwa w tej w sumie niezwykłej dla nas chwili:-))
Absolutorum dla naszego kierunku wyznaczone zostało na 21 czerwca (sobota) o godz 14.00.
Do 29/04 najpóniej musimy zgłosić ile osób i kto bedzie chciał za naszej grupy uczestniczyć w tej imprezie-mam nadziję, że większość weźmie udział ).
Musimy przygotowac w specjalnie przygotownym przez samotrząd programie liste osób, które wezmą udział w absolutorium. Zwracam się z prosbą czy jest jakś osoba chętna z naszej grupy, która zechciałaby sie tym zająć. Zajęłabym sie tym sama ale ze względu na mój stan wolałabym nie nawalić w jakimś momencie-oczywiście służę swoja pomocą dla tej osoby. Chodzi ot o aby ta osoba zebrała liste z osobami, które wezmą udział w absolutorium i przekazała to do samorządu. Dobrze aby zajęła sie tym jedna osoba, zeby nie zrobiło sie zamieszanie, wtedy wszytskie osoby z naszej grupy przesyłałyby tej osobie swoje zgłoszenie do jakiegoś terminu i to wswzytsko. Reszt5a zajmuje sie samorząd. Zreszta informacje na temat absolutorium można znaleźć na strnie [link widoczny dla zalogowanych] w dziale absolutorium 2008.
Poniżej podaję kilka istosnych informacji z tej strony-najczęściej zadawane pytania
ABSOLUTORIA UAM 2008
Pieniądze za udział i biret wpłacacie tylko i wyłącznie na konto! 06 1940 1076 3023 1724 0000 0000 tytułem: Fundacja na Rzecz Studentów i Absolwentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu „Universitatis Posnaniensis”
1. Ile kosztuje udział w uroczystości absolutoryjnej? W tym roku koszt wzięcia udziału w uroczystości wynosi 45 złotych. Składa się na nią: druk zaproszeń i karty absolutoryjnej, kwiaty dla absolwentów i stołu prezydialnego, wypożyczenie togi, występ chóru, organista, obsługa auli, koszty obsługi biura Parlamentu Studentów UAM oraz (UWAGA!!!) płyta z zapisem w doskonałej jakości całej uroczystości przez Uniwersyteckie Studio Filmowe. Opcjonalnie (choć stało się to tradycją) każdy student może zakupić biret ze znaczkiem UAM, oraz rokiem, w którym ukończył Alma Mater Posnaniensis. Cena biretu to 20 złotych .
2. A jeśli nie chcę płyty? Zapłacę mniej? W tym roku postanowiliśmy połączyć wszystkie te rzeczy i stworzyć tak zwany pakiet. Nasza decyzja została zaakceptowana przez JM Rektora Uniwersytetu, dlatego nie przewidujemy takiej możliwości. Zresztą nie chcę nam się wierzyć, że za kilka złotych więcej nie warto za parę lat pokazać swoim dzieciom pamiątki z zakończenia kilku najpiękniejszych w życiu lat na najlepszej Uczelni w kraju
3. Co z tablem i zdjęciami do dyplomu? Kierowani wieloletnim doświadczeniem w tym roku postanowiliśmy Wam pozostawić decyzję w wyborze studia fotograficznego. Jednocześnie czuwając na całokształtem imprezy: 1. Po wyborze studia fotograficznego podpisujecie oświadczenie o świadomym wyborze i wzięciu za niego odpowiedzialności. Oświadczenie trafia do nas. 2.Każde studio fotograficzne jest zobowiązane do przedstawienia nam (odpowiednio wcześniej!!!) jednego egzemplarza tablo na daną uroczystość. Proszę poinformować o tym studio. Nasze decyzje zostały zaakceptowane przez JM Rektora, nie ma więc od nich odwołania. My z naszej strony możemy polecić dwa studia, które w robieniu tabl mają wprawę i są z nami w stałym kontakcie Foto-usługa, ul. Szamarzewskiego 21, oraz Foto-akademickie, ul.Roosevelta 9/5
4. Jak można się zapisać na absolutorium? Od początku marca w naszym biurze DS „Jowita:, ul. Zwierzyniecka 7 dwa razy w tygodniu będą odbywały się specjalne dyżury absolutoryjne. Z naszej strony prosimy, abyście formowali się w możliwie jak największe grupy (oczywiście z danego kierunku), ponieważ pojedynczy studenci zwiększają naszą pracę i uniemożliwiają jej poprawny przebieg. Jeśli nie macie starosty, odpowiedzialną może stać się każda wybrana przez Was osoba. Na stronie pojawi się specjalny program do ściągnięcia, w który wpisujecie wszystkie dane i przynosicie do nas na dowolnym nośniku. Terminem ostatecznym jest 29 kwietnia 2008.
5. Co z zaproszeniami? Ile osób mogę zaprosić? Aula ma 900 miejsc, zazwyczaj w uroczystości bierze udział ok. 250 absolwentów, dokładna liczba zostanie podana starostom na dyżurze podczas odbioru zaproszeń. Wyznaczonej liczby nie można przekroczyć, ze względu na przepisy BHP i wygląd całej uroczystości. W pakiecie dostajecie zapis całej uroczystości, w postaci płytki, którą możecie pokazywać wszystkim do woli.
6. Kto przemawia w imieniu absolwentów? Pomimo rangi uroczystości, nie ma do tej zaszczytnej roli tak wielu chętnych jak mogłoby się zdawać. Zazwyczaj jest to starosta, który zgłosi się do nas jako pierwszy. Na danej uroczystości przemawia tylko jeden student, ale robi to w imieniu wszystkich absolwentów, proszę więc nie obawiać się, że jakiś kierunek zostanie pominięty. Wzór przemówienia jest gotowy, do odbioru u nas w biurze.
7. Co z próbami? Czy ktoś wytłumaczy nam co mamy robic na uroczystości i jak w ogóle ona wygląda??? Termin próby należy ustalić samemu (najczęściej robi to starosta) z kierownikiem auli, pod numerem telefonu 8294070. Następnie skontaktować się z nami i podać termin, wtedy osoba od nas prowadzi próbę, dokładnie wszystko tłumacząc. Jeśli dany termin nie odpowiada studentowi, może on udać się na dowolną, ponieważ każda próba wygląda tak samo. Terminy prób już ustalonych będą na naszej stronie.
8. Czy wszyscy wykładowcy są już odgórnie zaproszeni? Nie, odgórnie stawia się tylko ekipa dziekańska, która siedzi na scenie za stołem prezydialnym. Kierownicy instytutów, katedr, zakładów, wykładowcy muszą dostać zaproszenie od Was (specjalna pula jest również u nas do odebrania). Prosimy Was bardzo o zapraszanie ww. osób, gdyż w poprzednich latach zdarzały się nieporozumienia z tego tytułu.
9. Czy kwiaty dla wykładowców również są już zakupione? Nie, z naszej strony dbamy o różę dla absolwenta, oraz o kwiaty dla stołu prezydialnego. Kwiaty dla zaproszonych przez Was gości, musicie zakupić sami, na wręczenie ich jest przeznaczony na uroczystości stosowny moment. Dbajcie o to, żeby nikt nie pozostał bez nich, ponieważ nie wygląda to elegancko.
10. Czy na absolutorium dostanę dyplom? Nie, uroczystość absolutoryjna ma charakter czysto symboliczny i nie jest równoznaczna z ukończeniem studiów. Na uroczystości otrzymuje się kartę absolutoryjną, tablo (jeśli takowe zrobiło się wcześniej u fotografa) i uścisk ręki dziekana.
11. Czy birety mają rozmiary? Nie, biret jest w rozmiarze uniwersalnym.
Czy będę miał możliwość zrobienia sobie zdjęcia w todze przed pomnikiem Mickiewicza? Otóż, niestety nie. Togi są własnością Uniwersytetu i zdarzały się z nimi różne historie, dlatego obsługa auli pilnuje, aby w togach nie wychodzić na zewnątrz
Czekam na osobę chetną. Pozdrawiam
Karolina
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karolina dnia Sob 18:38, 12 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
Karolina
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 135 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:44, 14 Kwi 2008 |
 |
Osoby, które się nie zdołały wpisac się na listę chętnych w absolutorim proszę aby przesyłały swoje zgłoszenie na adres e-mail [link widoczny dla zalogowanych]. Nasz kolega Andrzej Błażejczyk jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie listy. Listę zamykamy OSTATECZNIE 26 KWIETNIA!!!! Prosze aby osoby, które wpisały sie na listę dokonały wpłaty za udział w absolutorium oraz biret (jeśli chcą go otrzymać) - NR KONTA PODANY JEST POWYŻEJ. Powtwierdzenia dokonanaia wpłaty proszę przekazać Andrzejowi ewentualnie mi najpóźniej do 26 kwietnia. Warunkiem zgłoszenia jest lista + potwierdzenia wpłaty.
Te osoby, które dokonają wpłaty w tym tygodmniu niech dostarczą potwierdzenia w piatek 18/04-spotykamy sie w tym dniu na egzaminie.
Karolina
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karolina dnia Pon 14:56, 14 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
agatus
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Wto 07:10, 15 Kwi 2008 |
 |
Czyli na dowodzie wpłaty ma być kwota 65 zł
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Karolina
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 135 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:45, 15 Kwi 2008 |
 |
TAK
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Andrzej B.
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:58, 17 Kwi 2008 |
 |
Proszę o wstrzymanie się z wpłatami za udział w absolutorium i biret. Czekam na wyjaśnienia nieścisłości odnośnie absolutorium ze strony Samorządu uczelni.
Pozdrawiam Andrzej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kamila
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:12, 19 Kwi 2008 |
 |
A co jak ktos już wpłacił? Coś będzie z tym nie tak?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Andrzej B.
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:55, 20 Kwi 2008 |
 |
Czekamy na decyzję samorządu uczelni co do organizacji absolutorium. Jeżeli ktoś wpłacił pieniądze nie powinien się tym martwić są one do odzyskania bez problemu. Proszę jednak o cierpliwość jeżeli otrzymam tylko informację od samorządu natychmiast o tym poinformuję.
Pozdrawiam Andrzej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Andrzej B.
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:23, 23 Kwi 2008 |
 |
Wątpliwości odnośnie organizacji absolutorium zostały wyjasnione, proszę więc o dokonywanie wołat na konto samorządu uczelni. Dowody wpłaty będę zbierał na zajęciach 26.27.04.2008r. jest to termin ostateczny, ponieważ listę uczestników razem z dowodami wpłaty muszę dostarczyć do dn.29.04.2008r.
Pozdrawiam Andrzej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Karolina
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 135 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:55, 29 Kwi 2008 |
 |
Cześć
dziś oddałam listę osób chcacych wziąśc udział w absolutorium. Jesli ktos nadal bedzie chetny aby wziąść udział w tej uroczystości to może sie zapisac ale juz INDYWIDUALNIE (ani Andrzej, ani ja nie przyjmujemy już zgłoszeń) w biurze samorządu DS Jowita przy ul. Zwirzynieckiej 7 pok P3. Dyzury są w we wtorki i czwartki od 17-20. Warunkiem zapisu jest przedstawienie dowodu wpłaty.
Termin absolutorium zostanie jeszcze raz dla naszej grupy ustalony, podamy go jak tylko otrzymamy informacje. Każda z osób bedzie mogła zaprosić na uroczystość tylko 2 OSOBY.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karolina dnia Wto 20:55, 29 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
jedrzej
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Raszków k.Ostrów Wlkp
|
Wysłany:
Czw 20:09, 01 Maj 2008 |
 |
tak odnośnie opłat przeglądałem swoje płatności na [link widoczny dla zalogowanych] i taka ciekawostka( zwróćcie uwagę na datę )
Rodzaj Należność
Opis Opłata za dyplom ZL-Polit
Kwota 60.00
Data transakacji 3008-06-30
heh traktować to poważnie?? czy zapłacić do końca czerwca tego roku?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
genzos
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:33, 19 Maj 2008 |
 |
czy znany jest juz termin absolutorium? czy zostaje 21 czerwca?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Andrzej B.
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 08:40, 31 Maj 2008 |
 |
Absolutorium odbędzie się dn. 21.06.2008r. o g.14.00.
Zaproszenia i birety odbieram 03.06.2008r.
Przekażę je wszystkim jak spotkamy się z Bartkiem przy odbiorze indeksów.
Prób przed Absolutorium nie będzie, wszystkiego dowiemy się 15 min przed rozpoczęciem imprezy.
Pozdrawiam Andrzej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kris
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:25, 31 Maj 2008 |
 |
Witam !! A jak wygląda sprawa z zaproszeniami ?? z tego co oficjalnie wiadomo można zaprosić tylko 2 osoby, a niektórzy w tym ja chcieli by zaprosić 3 . Jak to wygląda ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Andrzej B.
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:44, 31 Maj 2008 |
 |
Jak będę odbierał zaproszenia zapytam się czy można zaprosić więcej jak dwie osoby.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Kamila
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:13, 31 Maj 2008 |
 |
Witam! Mam pytanko, ja mam swój indeks u siebie, więc nie będę go odbierała od Bartka, dlatego chciałam się dowiedzieć jak mam odebrać swoje zaproszenie? Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|